Το νέο υπεραστικό ΚΤΕΛ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ


Ύστερα από πολλές περιπέτειες και μεταστεγάσεις, το ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας, το μεγαλύτερο ΚΤΕΛ της Ελλάδος μέχρι το τέλος του 2009 θα έχει τη δική του στέγη.

Η τοποθεσία, όπου θα κτισθεί το κτίριο, έχει οριστεί στο 1ο χιλιόμετρο της Εθνικής οδού Αγρινίου-Αντιρρίου, στην είσοδο, δηλαδή, της πόλης. Η φιλοσοφία του νέου σταθμού είναι η λειτουργία ενός πολυχρηστικού χώρου. Με λίγα λόγια, δεν πρόκειται απλά για ένα επιβατικό σταθμό, αλλά οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης σε πολλά επίπεδα.

Οι επιβάτες θα μπορούν να περιμένουν μέχρι να αναχωρήσει το δρομολόγιό τους σε μία κλειστή αίθουσα, ενώ θα λειτουργεί καφετέρια και εστιατόριο. Ακόμη προβλέπεται η δημιουργία ειδικής αφετηρίας για τα αστικά λεωφορεία και τα ταξί, ώστε να μην παρεμποδίζεται η κυκλοφορία. Σε αυτό θα συμβάλει βέβαια και το άνετο πάρκινγκ, όπου οι υπάλληλοι και οι πολίτες θα μπορούν να σταθμεύουν τα οχήματά τους.
Και στο νέο σταθμό θα λειτουργεί τραπεζικό κατάστημα, για τις τραπεζικές συναλλαγές του επιβατικού κοινού.
θα λειτουργεί και τουριστικό γραφείο γενικού τουρισμού, αλλά κυρίως ένα πρότυπο συνεδριακό κέντρο χωρητικότητας 500 ατόμων, που σίγουρα θα εξυπηρετήσει της ανάγκες της πόλης γενικότερα, αφού πάντα χρειάζεται ένας τέτοιος χώρος στο Αγρίνιο.

Η συνολική επένδυση της ΚΤΕΛ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ανέρχεται στα 5.000. 000 ευρώ περίπου, ενώ το οικόπεδο στοίχισε στην εταιρία 3.000.000 ευρώ. Οι σχεδιαστές αυτού του επιβλητικού πραγματικά κτιρίου είναι δύο νέα παιδιά από τον τόπο μας, ο κ. Μπλέτσας, ο οποίος έκανε την αρχιτεκτονική μελέτη και την μελέτη στατικών, και ο κ. Πανάγος, ο οποίος έκανε την ηλεκτρομηχανολογική μελέτη.

Οι εργασίες κατασκευής αναμένεται να ξεκινήσουν πολύ σύντομα με την ολοκλήρωση της οικοδομικής άδειας με χρονοδιάγραμμα κατασκευής και παράδοσης του έργου ως το τέλος του 2009.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το Αγρίνιο όπως και γενικότερα η Δυτική Ελλάδα, δεν έχουν την δυναμική που θα έπρεπε.
Το ΚΤΕΛ θα έπρεπε να συμπληρώνεται από σύγχρονο σιδηρόδρομο! Να μη μιλήσω για το ακριβό εισιτήριο και το κουραστικό ταξίδι με λεωφορείο γενικά.Σε πρώτη φάση θα έπρεπε να καθιερωθούν τοπικά δρομολόγια Κιάτο-Αγρίνιο για σύνδεση με το τρένο.

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΝΟΝΤΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΔΥΚΤΙΟΥ ΣΤΗΝ Δ.ΕΛΛΑΔΑ Κ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ...Κ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΣ...ΑΣ ΕΛΠΙΣΩ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΑΛΛΟ Κ ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΥΚΝΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΩΝ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΥΝ ΤΑ ΧςΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΑΚΑΜΠΥΛΙΩΝ