tag:blogger.com,1999:blog-6583309476408811168.post4526298272265535694..comments2023-09-22T12:23:14.990+03:00Comments on ΑΓΡΙΝΙΟ Μια Δυναμική Πόλη: Το νέο υπεραστικό ΚΤΕΛ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣΛΕΝΑhttp://www.blogger.com/profile/12763779152185552805noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-6583309476408811168.post-88057438440949537462009-05-15T18:08:00.000+03:002009-05-15T18:08:00.000+03:00ΦΙΛΕ ΝΟΝΤΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΙΔΗ...ΦΙΛΕ ΝΟΝΤΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΔΥΚΤΙΟΥ ΣΤΗΝ Δ.ΕΛΛΑΔΑ Κ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ...Κ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΣ...ΑΣ ΕΛΠΙΣΩ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΑΛΛΟ Κ ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΥΚΝΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΩΝ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΥΝ ΤΑ ΧςΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΑΚΑΜΠΥΛΙΩΝAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6583309476408811168.post-74034603653512394272008-08-13T16:55:00.000+03:002008-08-13T16:55:00.000+03:00Το Αγρίνιο όπως και γενικότερα η Δυτική Ελλάδα, δε...Το Αγρίνιο όπως και γενικότερα η Δυτική Ελλάδα, δεν έχουν την δυναμική που θα έπρεπε. <BR/>Το ΚΤΕΛ θα έπρεπε να συμπληρώνεται από σύγχρονο σιδηρόδρομο! Να μη μιλήσω για το ακριβό εισιτήριο και το κουραστικό ταξίδι με λεωφορείο γενικά.Σε πρώτη φάση θα έπρεπε να καθιερωθούν τοπικά δρομολόγια Κιάτο-Αγρίνιο για σύνδεση με το τρένο.Anonymousnoreply@blogger.com